Суперечності та конфлікти, це норма чи трагедія? Тренінг: «Управління конфліктом»
30.03.202030 березня відбувся тренінг завдяки якому
кожен учасник зрозумів як вести себе в тій чи іншій конфліктній ситуації та як виходити з суперечки як «сухим з води».
Кожного дня дорогою на роботу, до друзів чи на зустріч
ми зустрічаємося з великою кількістю невдоволених людей, і ментально переносимо на собі весь негатив
На тренінгу
учасникам було донесено інформацію, як не причиняти собі шкоди негативними ситуаціями та,
як виносити з кожної суперечки позитив.
Для цього
було використано інструменти та кейси, відбулась практика де розігрувались
проблемні ситуації в колективі, кожен «одягнув» на себе
образ як негативу так і позитиву, під час гри ми відчуваємо всю біль та відчуття спокою, ми знаємо що є тренер який наставить на вірний шлях та дасть пораду як вчинити в подібній ситуації, якщо вона виникне в житті.
Тренінг «Управління конфліктом» один із найпопулярніших тренінгів, так як
зіткнення з іншими позиціями, інтересами, точками зору в нас трапляється постійно: на роботі, вдома, в транспорті…
Управління конфліктом - це цілеспрямований вплив на
конфліктну ситуацію, що забезпечує вирішення важливих моментів.
Як управляти і ким управляти в конфлікті? І тут варіантів не багато:
управління собою і управління другою стороною конфлікту.
А для цього
перш за все ми розбираємось в структурі конфлікту, аби знати чим ми можемо керувати в ситуації зіткнення.
На тренінгу
«Управління конфліктом» було відпрацьовано навички пошуку інтересів власних та протилежної сторони конфлікту.
Учасники попрактикувались та навчились керувати емоційним станом під час виникнення конфлікту.
Тренінг «Управління конфліктом» - практичний інструмент, який дозволяє мінімізувати кількість зіткнень.
Бажаємо
всім успіхів у спілкуванні та конфліктних ситуаціях!
Компанія
ICPM Consulting завжди рада новим знайомствам!
К списку