Тренінг для менеджерів та керівників "Ефективні комунікації"
10.10.201910 жовтня відбувся одноденний тренінг «Управління комунікаціями в організації».
Як вибудовувати
ефективні взаємовідносини в колективі? Як
зрозуміти одне одного з півслова? Як вміти доносити свою думку як в усній так і в письмовій формі?
Саме на ці питання учасники разом з тренером знаходили відповіді під час тренінгу - «
Управління комунікаціями в організації».
Професійне мовлення суттєво відрізняється від непрофесійного, звичайного, нормального мовлення. Різниця полягає в тому, що звичайне, нормальне мовлення завжди зумовлено тими чинниками, які його й породжують, тобто нормальне мовлення в конкретній ситуації мотивоване, цілеспрямоване, осмислене, через що воно завжди є актуальним.
Професійне ж мовлення не завжди має внутрішньо-особистісну мотивацію і підпорядкування внутрішньо зумовленим цілям мовця. Часто професійне мовлення є штучно породжене, тобто “зроблене”, виконане професіоналом за певними правилами, зразками, форматами, який ніби імітує нормальне мовлення, виконуючи виробниче, наприклад редакційне, завдання.
Професійні комуніканти є
визначальним чинником масового спілкування, від них залежить якою буде масова комунікація
Професійний комунікатор – особа, яка може досягнути своїх цілей засобами комунікації, незалежно від ставлення до неї протилежної сторони.
Богдан Меда в цікавій та зрозумілій формі для учасників пояснив, наводячи приклади, всі види (низхідні, висхідні, горизонтальні ) та методи (письмово, усно, за допомогою невербальних сигналів (жестів, міміки тощо) та за допомогою різних каналів – бесіда віч-на-віч, по телефону, виступ на конференції, повідомлення листом чи електронними засобами зв’язку тощо) комунікації.
Тренінг – «Управління комунікаціями в організації» – це 77% практики.
Учасники практично відпрацювали наступні навички:
- навики аргументації, контраргументації;
- усвідомили та відпрацювали навички невербального впливу на співбесідника;
- навчалися переконливо доносити інформацію між командами;
На тренінгу
були присутні: керівники відділів, менеджери, спеціалісти.
Всі учасники активно задавали питання та взаємодіяли з тренером. Спілкування було цікавим та пізнавальним.
Учасники отримали наступні результати :
- відпрацювали навики управління комунікаціями на різних щаблях взаємодії;
- навчились визначати ключові інтереси співбесідника в комунікації;
- по практикували вміння використовувати навики аргументації та контраргументації;
- навчились, як управляти динамікою емоційної напруги та зменшувати її під час комунікації.
Ми сподіваємось, що кожен учасник в подальшому буде використовувати набуті навички та практикувати їх.
Компанія
ICPM Consulting та бізнес тренер
Богдан Меда завжди раді новим знайомствам;)
К списку