Суперечки. Непорозуміння. Конфлікт. Тренінг: «Управління конфліктом»
02.03.202002 березня співробітники компанії відвідали тренінг, щоб
навчитись створювати та коректно виходити з конфліктних ситуацій.Завдяки вміло організованому та продуманому тренінгу:
«Управління конфліктом» учасники мали можливість попрактикувати свої слабкі сторони та
навчитись виходити з різних суперечливих ситуацій.
Важливим компонентом під час тренінгу є не лише теоретичний матеріал, який пояснює, як вірно робити дії в тій чи іншій ситуації, а й
кейси та інструменти які навчають правильно робити і не боятись робити помилки, вчать вірно з них виходити та використовувати доречні методи.
Тренінг: «Управління конфліктом» - один із
найпопулярніших тренінгів, так як зіткнення з іншими позиціями, інтересами, точками зору в нас трапляється постійно:
на роботі, вдома, в транспорті…
Щоб
вміло управляти конфліктом варіантів вдосталь, наприклад:
- управління собою
- управління другою стороною конфлікту
- управління ситуацією та намірами
Але
для початку потрібно розібратись в структурі конфлікту, аби знати чим ми можемо керувати в ситуації зіткнення.
І наступне, як
зупинити розпал власних емоцій.
Питання: «
Як стримати себе, щоб не реагувати агресивно?» є найпопулярнішим.
Тому
під час тренінгу було детально опрацьовано тригери, які можуть розгойдувати емоційний стан і вчитися управляти ними.
Тренінг:
«Управління конфліктом» - практичний інструмент, який дозволяє мінімізувати кількість зіткнень.
Запрошуємо вас на навчання розібратися в понятті конфліктів та навчитись з ними боротись.
Компанія
ICPM Consulting завжди рада новим знайомствам.
К списку