Сертифікаційна програма «Школа продаж», навчання онлайн.
27.05.2020
26-27 травня група 27 з бажанням отримувати нові знання та вже з набутим досвідом відвідала
3 модуль навчання.Попередній модуль сертифікаційної програми «Школа продаж» був посвячений виявленню потреб клієнта.
Сьогодні 27 група компанії «Нова Пошта» навчилася:
- пропонувати вирішення проблем клієнта,
- налагоджувати взаємодію з спільним вірним рішенням для кожного.
Задоволений клієнт, це успіх менеджера.
На тренінгу учасники дізнались нові інструменти які допоможуть донести інформацію про власний продукт так, щоб клієнт усвідомив переваги і вигоду співпраці з вами.
Первинним, що є в презентації – це беззаперечне знання свого продукту, віра в нього і знання переваг, в чому є його корисність для клієнтів-партнерів.
Правда в кожного клієнта – свої потреби, то як же поєднати переваги продукту із потребами клієнта?
На онлайн-тренінгу «Школа продажу» учасники разом з тренером відпрацювали формат ціннісної пропозиції, яка відкриває перед клієнтом розуміння, вигоди пропозиції і розкладає «по поличках» формат використання продукту.
Такий спосіб дозволяє не просто описати продукт, а донести специфіку його застосування та фундаментальні аргументи дієвості пропозиції.
Після такої пропозиції, складно залишитися байдужим до продукту.
Апетит до придбання наростає разом із бажанням придбати його.
Якщо вам цікаво, як аргументувати переваги ваших продуктів, запрошуємо на навчання.
Школа продажу відкрита для бажаючих рости і розвиватися в продажах!
Компанія ICPM Consulting завжди рада новим знайомствам!
К списку