«Клієнт» та його особливості. 2 модуль навчання по Сертифікаційній програмі «Школа продажу»
24.11.2020
23-24 листопада виконавши домашнє завдання та засвоївши матеріал першого модулю, учасники
34 групи розкривають нові можливості під час сьогоднішнього 2 модулю навчання.
Менеджер з продажу має основну задачу- робота з клієнтом. Але нажаль не кожен віддає весь рівень відповідальності, знань та можливостей під час роботи з кожним клієнтом.
Чи є різниця між поданим списком співпраці продавця та покупця? Чи кожен з них несе важливу цінність для компанії?
Сертифікаційна програма «школа продажу» містить цілий 2 модуль присвячений поняттю «Клієнт» адже це основна складова роботи менеджера з продажу.
Вміння сегментувати клієнтів та ефективно співпрацювати з кожним, збільшує прибуток компанії та довготривалі взаємовідносини співпраці.
Під час другого модулю кожен учасник розкривав наступні моменти:
- глибинне розкриття поняття «клієнт»,
- по життєва цінність клієнта,
- ефективне планування.
Кожен учасник дізнався:
- як правильно вибудувати шлях взаємодії, щоб із потенційного клієнта зробити прихильника, який стане рекомендувати продукт чи послугу.
Сегментація клієнтів, дає можливість фокусуватися на тих, хто більш прибутковий для тебе, для компанії, що дозволяє бути ефективнішим менеджером з продажу.
Бажаємо кожному учаснику розібратись з власною клієнтською базою та працювати ще більш продуктивніше та ефективніше.
Компанія ICPM Consulting завжди рада новим знайомствам!
К списку